Pelletkachel Servicepunt / ’t Stokertje en haar medewerkers zullen altijd proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Gezien de hoeveelheid vragen die aan ons gesteld worden verzoeken wij u zoveel mogelijk uw medewerking te verlenen zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn. Hoe beter en gedetailleerder u deze aanvraag invult, hoe beter wij u van dienst kunnen zijn.
Uw verzoek wordt dan z.s.m. per e-mail bevestigd, in deze bevestiging zullen wij u laten weten wat de vervolgstappen zijn. Gezien de omvang van ons assortiment en de complexiteit van de aanvragen wordt uw aanvraag niet geautomatiseerd afgehandeld, maar persoonlijk door onze medewerkers beoordeeld. Dat betekent ook dat dit langer in beslag kan nemen dan u wellicht verwacht in onze huidige 24-uurs maatschappij. Alle aanvragen dienen echter binnen uiterlijk 5 werkdagen verwerkt te zijn. Mocht u binnen vijf werkdagen nog niets van ons vernomen hebben per e-mail, check dan eerst of onze e-mail door uw spam filter in een map ‘ongewenste e-mail’ terecht gekomen is.