Klacht

We lossen het graag samen op

We horen het graag wanneer onze dienstverlening te wensen overlaat. Dit stelt ons in staat om het probleem op te lossen en onze bedrijfsvoering te verbeteren. Klachten worden uitsluitend schriftelijk per e-mail behandeld om zo objectief mogelijk naar de situatie te kunnen kijken, informatie op te kunnen vragen, en je meteen een goede oplossing aan te kunnen bieden. Je kunt je klacht mailen naar [email protected]. Binnen vijf werkdagen kun je een reactie van ons verwachten.

Wanneer is er sprake van een klacht?

  • Als je een e-mail hebt gestuurd met een duidelijk verzoek en je serviceordernummer, en je krijgt niet binnen vijf werkdagen een reactie.
  • Als onze medewerkers geen oplossing voor je kunnen vinden of je bent het niet eens met de voorgestelde oplossing.
  • Als je niet op een gepaste manier te woord bent gestaan door een van onze medewerkers (ervan uitgaande dat je zelf wel op een vriendelijke manier hebt gecommuniceerd).
  • Als je langer dan twee maanden op een bestelling hebt gewacht, je hebt hierover een e-mail gestuurd, en er is geen zicht op een oplossing op korte termijn en/of er is geen verklaring voor deze lange levertijd. Je hebt dan terecht behoefte aan meer informatie. Wij begrijpen dat twee maanden lang is, maar soms hebben we te maken met langere levertijden van onze leveranciers. We hebben veel kachels en haarden op voorraad, maar als je iets bestelt dat niet op voorraad is, kan de levertijd variëren.

Aanvraagformulier

We gaan ervan uit dat je in de meeste gevallen al een aanvraagformulier hebt ingevuld. In dat geval kun je dit formulier, waarvan je een kopie in je mailbox hebt ontvangen, als bijlage meesturen. Als je nog geen aanvraagformulier hebt ingevuld, verzoeken we je dit alsnog te doen en mee te sturen. Dit geeft ons meteen voldoende informatie om je klacht te beoordelen. Er kan een verschil van inzicht zijn over wat een klacht is. Bijvoorbeeld als je na anderhalve maand een besteld onderdeel ontvangt, kun je ontevreden zijn, maar dit ligt vaak buiten onze invloed. In zulke gevallen vragen we om je begrip. Als je geen klacht hebt maar wel advies nodig hebt of een vraag wilt stellen, kun je ons aanvraagformulier invullen. We reageren binnen vijf werkdagen op je vraag of melding.

Geschillen

Op elke overeenkomst tussen opdrachtnemer en opdrachtgever is Nederlands recht van toepassing. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, kun je je wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), als onze webwinkel daar is aangesloten. Controleer of we een lopend lidmaatschap hebben via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog geen oplossing komen, dan kun je je klacht laten behandelen door de onafhankelijke geschillencommissie van WebwinkelKeur. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen hiermee in. Aan het voorleggen van een geschil aan deze commissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald moeten worden. Ook kun je klachten aanmelden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Daarom kies je voor ‘t Stokertje


Expertise
dat maakt verschil

Betrouwbaarheid
gegarandeerd

Duurzaamheid
altijd onze prioriteit

Eerlijkheid
ons fundament

Onze beloftes aan jou!

Bij 't Stokertje bieden wij jou professionele service, jarenlange expertise en een duurzame benadering. Met onze toewijding streven we naar meer dan alleen het installeren van een kachel; we bieden een complete ervaring die emotie en comfort combineert voor een maximale beleving. Jij kunt vertrouwen op onze eerlijke deskundigheid en service die verder gaat dan het standaard.

Daar kun je op rekenen dankzij onze beloftes.

Onze beloftes

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang gratis tips and tricks over haarden