Bij ’t Stokertje streven we ernaar dat jouw bestelling snel, veilig en efficiënt bij jou thuis wordt afgeleverd. Of je nu een complete kachel, onderdelen of toebehoren hebt besteld: wij zorgen voor een zorgvuldige bezorging afgestemd op het producttype. Hieronder vind je alle relevante informatie over onze bezorging, leveringsvoorwaarden, verantwoordelijkheden en wat je kunt verwachten na het plaatsen van je bestelling.
Op zoek naar de perfecte kachel?
Bij ’t Stokertje krijg je gratis advies op maat voor jouw woning, budget en warmtebehoefte. Of je nu een houtkachel, pelletkachel of gashaard zoekt – wij zorgen dat je de beste keuze maakt.
De bezorging van je bestelling wordt georganiseerd door de bezorgafdeling van Haardengoed B.V. en in samenwerking met externe transportbedrijven of postdiensten. Afhankelijk van het type bestelling.
Jij bent zelf verantwoordelijk voor het transport van het product naar binnen, zodra het bij de voordeur is afgeleverd.
Controleer bij ontvangst altijd:
Als er iets mis is (inhoud incompleet, beschadigingen, etc.), neem dan direct contact op met onze klantenservice met je ordernummer.
Bij schade of defecten kun je ook je garantie aanspreken (afhankelijk van het product).
We helpen je graag
Wat zijn de verzendkosten?
⌃
Hoe werkt de levering van grote artikelen zoals kachels?
⌃
Kan ’t Stokertje mijn kachel ook installeren?
⌃
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
⌃
Heb ik recht op retour?
⌃
Wat moet ik doen als iets mis is met mijn levering (beschadiging of onderdelen missen)?
⌃
Hoe lang duurt de levering van een product?
⌃
Bij 't Stokertje bieden wij jou professionele service, jarenlange expertise en een duurzame benadering. Met onze toewijding streven we naar meer dan alleen het installeren van een kachel; we bieden een complete ervaring die emotie en comfort combineert voor een maximale beleving. Jij kunt vertrouwen op onze eerlijke deskundigheid en service die verder gaat dan het standaard.
Daar kun je op rekenen dankzij onze beloftes.
Onze beloftes