Bij ’t Stokertje vinden wij het belangrijk dat jij als klant altijd de service krijgt die je verdient. Daarom maken we van 15 september tot eind december een tijdelijke aanpassing: wij lossen storingen tijdelijk alleen op voor klanten die hun kachel of installatie bij ons hebben gekocht.
Op deze manier kunnen wij onze aandacht en capaciteit volledig richten op de mensen die al klant bij ons zijn, zodat jij altijd verzekerd bent van snelle en betrouwbare hulp als er iets misgaat.
Heb je een kachel of installatie niet bij ons gekocht? Dan kunnen wij van 15 september tot eind december helaas geen storingen oplossen.
Andere vragen en advies kun je natuurlijk wel bij ons kwijt.
Heb je een kachel of installatie bij ’t Stokertje gekocht? Dan lossen wij zoals altijd storingen voor je op.
Zo ben je verzekerd van dezelfde snelle en professionele service waar je op rekent.
Onderhoud kan gewoon ingepland worden, ook als je nieuw bent bij ons.
Het gaat echt alleen om storingen; onderhoud blijft beschikbaar voor iedereen.